Siirry pääsisältöön

ILMAINEN VALMENNUS!



Oletko valmis kehonmuokkaushaasteeseen yhdessä koulutetun personal trainerin kanssa?

Hallitsetko sosiaalisen median?


Valmennusaika 3kk (minimi) sisältää treeniohjelmat + ruokaohjelmat + yhteistreenit!


Haen valmennukseen sitoutunutta henkilöä, jonka taivalta seurataan kuvien, videoiden ja tarinoiden kera sosiaalisessa mediassa ja blogissa.

Sinulta odotan:
  • Sitoutuneisuutta
  • Aikaa noudattaa liikuntasuunnitelmaa (3-4 salitreeniä + aerobiset)
  • Ohjeiden noudattamista
  • Sosiaalisen median hallitsemista
  • Jonkinlaista aiempaa kuntosaliharjoittelua
  • Ei liikkumista rajoittavia vammoja / sairauksia
  • Täysi-ikäisyyttä

Kerro hakemuksessasi treenitaustastasi, tavoitteistasi sekä miksi juuri sinä olisit sopiva promomalliksi projektiin! Liitä myös mukaan kasvo- ja kokovartalokuva.


HAE NYT! VIIMEISTÄÄN 2.11.2018 MENNESSÄ!

Lisätietoja ja hakemukset sähköpostilla
susan.haakana@gmail.com

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

VÄSYTTÄÄKÖ RUOKAILUN JÄLKEEN?

PALJONKO PITÄÄ SYÖDÄ?

Nyt ei puhuta laihduttamisesta eikä lihasmassan kasvattamisesta, vaan yleisesti päivittäisestä energiantarpeesta.
Kaikki tarvitsevat energiaa, vaikka tarkempi määrä onkin yksilöllistä. Energian tarve on se määrä energiaa, joka pitää kehosi painon, koostumuksen ja fyysisen aktiivisuutesi hyvää terveyttä ylläpitävällä tasolla. Tarvitset energiaa perusaineenvaihduntaan (jotta sydän sykkii, keuhkot toimivat, entsyymejä ja hormoneja syntyy jne.), ruoan aiheuttamaan lämmöntuottoon, liikkumiseen ja kaikkeen muuhun tekemiseen. Energiantarpeeseen vaikuttaa mm. sukupuoli, ikä, paino, lihasmassa ja liikunnan määrä. Mitä nuorempi, mitä enemmän lihasmassaa, mitä enemmän painoa ja mitä enemmän liikkuu, sitä suurempi on perusaineenvaihdunta ja sitä suurempi on päivittäinen energiantarve.
Suurin osa energiastasi kuluu perusaineenvaihduntaan ja kun tähän lisätään fyysinen aktiivisuutesi, saadaan päivittäinen energiantarpeesi. Kokonaisuuteen vaikuttaa paljon muukin päivän aktiivisuus kuin liikunta, ku…

SYÖTKÖ LIIAN VÄHÄN?

Luulitko, että mitä vähemmän syöt, sitä tehokkaammin laihdut? Totuus on se, että liian vähäisen syömisen seurauksena painonpudotus voi tyssätä heti alkuunsa tai ainakin hidastua oleellisesti. Lihasmassasta on turha haaveillakaan liian vähäisellä syömisellä.
Kun kehosi huomaa, että ravintoa on saatavilla liian niukasti, se tarrautuu jäljellä oleviin energiavarastoihinsa kaikin keinoin. Elimistösi menee niin sanotusti säästöliekille. Säästöliekissä energiankulutus vähenee ja aineenvaihdunta hidastuu eikä paino tällöin putoa. Kaikki ylimääräinen liike vähenee ja sitä myötä myös kulutus heikkenee. Aineenvaihdunnan hidastuessa keho ei suostu enää luovuttamaan rasvaa, vaan alkaa ottaa energiaa mm. lihaksista. Yleisin ja suurin virhe painonpudottajille on tässä tilanteessa vähentää kaloreita entisestään.
Liian vähäisen syömisen vuoksi lihasmassasi katoaa ja syömiseen liittyvät mielitekosi kasvavat. Jos saat energiaa syömisistäsi liian vähän, liikkuminenkaan ei huvita. Varoituskellojen pitäi…